Digitalna transformacija poslovanja
Prikazani su podaci za akademsku godinu: 2023./2024.
Nositelji
Opis predmeta
Cilj ovog predmeta je upoznati polaznike s najnovijim trendovima u razvoju digitalnih tehnologija te društvenim, tehnološkim, organizacijskim i poslovnim aspektima njezine primjene u dinamičnom poslovnom okruženju. Objasnit će se trendovi digitalne ekonomije, analizirati čimbenici digitalnih platformi i poslovnih modela i okviri i modeli pomoću kojih digitalne tehnologije omogućuju organizacijama povećanje produktivnosti, efikasnosti i konkurentnosti i utječu na promjene u poslovanju. Predmet omogućava holističko razumijevanje kako moderna digitalna tehnologija utječe na poslovanje i pomoću kojih metoda je moguće provoditi organizacijske promjene, osobito u području digitalne transformacije poslovanja. Istraživat će se i analizirati čimbenici koji utječu na uspjeh digitalne transformacije poslovanja, kao svjesno vođene preobrazbe poslovanja uz pomoć strateške primjene digitalnih tehnologija.
Ciljevi kolegija su:
• Upoznati trendove digitalne ekonomije i temelje digitalne transformacije poslovanja
• Integrirati tehnološka i poslovna znanja i menadžerske i liderske vještine u provedbi digitalne transformacije poslovanja
• Objasniti metode i okvire upravljanja IT-om i digitalnom tehnologijom
• Objasniti metode i okvire strateške analize poslovanja i analize poslovnih modela i analizirati utjecaj digitalnih tehnologija
Studijski programi
Poslijediplomski specijalistički
Literatura
Mario Spremić (2017.), Digitalna transformacija poslovanja, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Pejić Bach, M., Spremić, M., & Suša Vugec, D. (2018.), Integrating Digital Transformation Strategies into Firms: Values, Routes and Best Practice Examples. In Management and Technological Challenges in the Digital Age, Taylor & Francis Group: CRC press.
Za studente
Izvedba
ID 209131
Ljetni semestar
4 ECTS
R0 Engleski jezik