Radiodifuzija radijskih i televizijskih programa

Prikazani su podaci za akademsku godinu: 2024./2025.

Opis predmeta

Pojam radiodifuzije. Analogni i digitalni radiodifuzijski sustavi. Arhitektura radiodifuzijskog sustava: proizvodnja radijskih i televizijskih programa, razmjena radijskih i televizijskih programskih sadržaja unutar postaje i između nakladnika, distribucija sadržaja do gledatelja i slušatelja putem zemaljskih, kabelskih i satelitskih mreža. Izvedbe sustava za prijam na fiksnim, prijenosnim i mobilnim prijamnicima. Realizacija povratnog kanala i interaktivne usluge. Zakonska regulativa povezana s obavljanjem djelatnosti radija i televizije, postupak dodjele koncesija, razine koncesije: nacionalna, regionalna, lokalna. Utjecaj uvođenja digitalne tehnologije na medijsko tržište. Pravni, tehničko-tehnološki, programsko-sadržajni i poslovni okvir za pristup novih nakladnika radija i televizije tržištu elektroničkih komunikacija. Digitalna dividenda, uvođenje novih informacijskih i interaktivnih usluga na tržišnim osnovama.

Studijski programi

Poslijediplomski specijalistički

Literatura

W. Fischer (2008.), Digital Video and Audio Broadcasting Technology, Springer
P. Pringle, M. F. Starr (2006.), Electronic Media Management, Focal Press
D. Rayburn (2007.), Streaming and Digital Media: Understanding the Business and Technology, Focal Press

Izvedba

ID 155038
  Ljetni semestar
3 ECTS
R2 Engleski jezik