korisnik: lozinka:
Naslovnica Pretraživanje English AAA
IZBORNIK PREDMETA
 
GLAVNI IZBORNIK
 
 
INTELIGENTNI MULTIAGENTSKI SUSTAVI
Šifra: 34545
ECTS: 4
Nositelji: doc. dr. sc. Tomislav Hrkać
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,0,0

Nastava se odvija na hrvatskom jeziku u svim svojim elementima, a stranim studentima koji su pridruženi mješovitoj grupi nudi se mogućnost savladavanja predmeta pomoću dodatnih izravnih konzultacija s nastavnikom i asistentima na engleskom jeziku. Pri tome, nastavnik stranog studenta upućuje na odgovarajuću literaturu na engleskom jeziku te mu osigurava mogućnost polaganja predmeta na engleskom jeziku.
OBAVIJESTI
Objavljeno: 11.09.2014. u 16:18

Objavljeni su rezultati ispita iz IMS za jesenji ispitni rok. U ukupne bodove uračunati su bodovi ostvareni na pismenom ispitu (max 80) i bodovi ostvareni na projektu (max 20).

Ispiti se mogu pogledati u petak, 12 rujna 2014. u 12:00 sati u prostoriji D-344.

Studenti koji žele odbiti ocjenu trebaju predati zahtjev tajnici zemrisa najkasnije do petka, 12. rujna 2014. u 15:00 sati.

 

Tomislav Hrkać
Objavljeno: 10.09.2014. u 17:05

Pismeni ispit iz Inteligentnih multiagentskih sustava (jesenski ispitni rok) održat će se u srijedu, 10. rujna 2014. s početkom u 17:30 sati u dvorani D346.

 

Tomislav Hrkać
Objavljeno: 24.06.2014. u 02:59
Uređeno: 25.06.2014. u 21:46

Predaja će se održati u četvrtak 26.06.2014 od 17 do 20h u A101.

Podsjećam studente da na predaju moraju donijeti kodove koji implementiraju inteligenciju za pacmana i duhove (source code i bytecode verziju) te kratku dokumentaciju (2-4 stranice) o algoritmima korištenima u kodu.

 

Edit: Projekt smijete izrađivati i predati u dvočlanim timovima.

Edit2: Demonstracija rada igre Pacman koja koristi vaše AI algoritme je obavezna prilikom predaje.

Edit3: Bodove na predaji mogu dobiti samo studenti koji osobno budu nazočni.

Marijo Maračić
Objavljeno: 23.05.2014. u 02:26
Uređeno: 23.05.2014. u 02:27

Objavljena je prva verzija frameworka za projekt na podstranici Projekt. Molim vas da pročitate upute na toj stranici te počnete razmišljati/implementirati inteligenciju za agente budući da imate programski model. Bilo bi dobro da se pretplatite na obavjesti i repozitorij na podstranici Projekt jer ću tamo objavljivati obavjesti o novim verzijama frameworka i slično, da ne zatrpavamo glavnu stranicu predmeta takvim obavjestima.

Marijo Maračić
Objavljeno: 01.04.2014. u 18:28

U okviru predmeta će se i ove godine izrađivati projekt na kojem će se ispitivati tehnike inteligentnih multiagentskih sustava i to ponovno na primjeru igre Pacman (kao što je i navedeno u dokumentaciji koja se na nalazi na podstranici Samo za studente).

Ono što ćemo ove godine pokušati promijeniti je razvojna okolina. Ideja je da se napravi framework u Javi koji će ostvarivati igru Pacman prema pravilima u dokumentaciji i koji neće biti pod vašom kontrolom. Vaš zadatak će biti isprogramirati isključivo agente (Pacmana i/ili duhove) koji će od okruženja primati ograničeno znanje o svijetu u kojem se nalaze (neposrednu okolinu i njezin sadržaj te dozvoljene pozicije unutar iste) što bi trebalo rezultirati zanimljivijim implementacijama agenata s vaše strane. Taj će se kod agenata (koji će morati biti oblikovan prema pravilima frameworka) onda prevesti i ubaciti u framework te će se moći testirati i uspoređivati njegova uspješnost.

Framework je trenutno u izradi, a više informacija o tome hoćemo li ove godine zaista krenuti sa njim ili ostati na starim frameworkovima očekujte u tjednu poslije međuispita. U svakom slučaju već možete na predavanjima početi sakupljati zanimljive koncepte i algoritme koji bi vam mogli zatrebati u izradi projekta.

Marijo Maračić
FORUM

>> / Sve diskusijske grupe / Projekt IMS

Br. poruka:    Prikaz: (1 - 25)  Ukupno: 25

Sortiraj prema: naslovu | vremenu zadnjeg odgovora | autoru

Napomena:
* - oznaka za nove poruke

ČESTA PITANJA
REPOZITORIJ
 
Repozitorij je prazan
ANKETA
 
Na ovoj stranici trenutno nije odabrana niti jedna anketa!