FER English
 
PROJEKTI
   

Project
Acronym: PoC6-Snajder 
Name: CATACX: Kognitivno-afektivna tekstna analitika društvenih medija za analizu korisničkog iskustva 
Project status: From: 2016-06-01 To: 2017-05-31 (Completed)
Contract number:  
Action line:  
Type (Programme): BICRO 
Instrument: PoC 
Project cost: -
Project funding: -
Project coordinator
Organisation Name:  
Organisation adress:  
Organisation country:  
Contact person name:  
Contact person email:  
Croatian partner
Contact person names:  
Contact organisation unit:  
Contact person tel:  
Croatian partner
Organisation name:  
Organisation address:  
Contact person name: doc. dr. sc. Jan Šnajder
Contact person tel:
  Contact person fax:  
Contact person e-mail:  
Partners
Organisation nameCountry
Short description of project
Analiza mišljenja korisnika proizvoda i usluga od presudne je važnosti za svaku tvrtku. Velik dio komunikacije tvrtke s korisnicima, koja se prije odvijala tradicionalnim kanalima korisničke podrške, danas se odvija na društvenim mrežama. Osim za komunikaciju s tvrtkom, društvene se mreže koriste i za komunikaciju između korisnika u kojoj nerijetko kritički komentiraju proizvode i usluge. Društvene se mreže odlikuju brzinom, interaktivnošću, visokim obimom, dostupnošću, ali i neformalnošću i izravnošću komunikacije. Kao takve, neprocjenjiv su izvor podataka za analizu mišljenja korisnika i korisničkog iskustva (CX). Cilj projekta jest razvoj i provjera inovativnog rješenja za tekstnu analitiku komentara korisnika s društvenih mreža koje bi omogućilo detaljnu i sveobuhvatnu analizu korisničkog iskustva. Rješenje će se temeljiti na najsuvremenijim tehnikama obrade prirodnog jezika i strojnog učenja. Ključna karakteristika rješenja jest višedimenzijska analiza subjektivnosti teksta, koja uključuje kognitivne aspekte (stavovi, razlozi, sentiment) te afektivne aspekte (emocije) komunikacije. Ovakva analiza nad velikim brojem korisničkih komentara omogućit će uvide u to kakva iskustva korisnici imaju s pojedinačnim proizvodima i uslugama, što očekuju, što ih oduševljava ili razočarava te što percipiraju kao problem. Takvi su uvidi vrijedni za poboljšanje korisničkog doživljaja i unaprjeđenje poslovanja. U okviru projekta planiran je razvoj rješenja na razini tehnologije provjerene u laboratoriju. Prototipno rješenje bit će specijalizirano za analitiku komentara na hrvatskome jeziku u domeni telekom usluga. Razvoj će se odvijati kroz faze prikupljanja i obrade podataka s društvenih mreža, izrade modela za analizu mišljenja u tekstu te ispitivanja modela od CX stručnjaka. Uvažavajući inherentnu složenost obrade prirodnog jezika, predloženo rješenje predstavlja znanstven i tehnološki izazov te iziskuje inovativnost koja nadilazi jednostavna proširenja postojećeg stanja tehnike. Premda je rizik ublažen visokom stručnošću tima i prepoznatim rezultatima, provjera koncepta je nužna budući da tehnička izvedivost rješenja nije zajamčena.  
Short description of the task performed by Croatian partner
 


   

TRAŽILICA