Upute za predaju rješenja

  1. Preuzmite Julia skriptu "cmc24.jl", koja se nalazi u repozitoriju na ovoj stranici.
  • u skripti je definiran tlocrt hrama koji treba osvijetliti te se unutar skripte validira Vaše rješenje. 
  • rješenje je matrica dimenzija 9x3 s numeričkim elementima pridružena varijabli "cmc24_solution”, npr.

    cmc24_solution = [
        5 5 0.26;
        11.5 6.5 0.9;
        11.9 16.5 0.95;
        15.2 17.6 2.45;
        13.8 12.0 0.92;
        1.6 6.2 2.53;
        2.2 14.7 0.7;
        8.5 14.2 2.325;
        8.7 3.05 2.525;
    ]
    
  • prvi redak u matrici opisuje koordinate i kut zakreta svjetiljke (u radijanima), dok ostalih 8 redaka opisuju koordinate središta i kut zakreta zrcala (u radijanima). 
  • skripta ispisuje Vaš "score", koji predstavlja postotak osvijetljenih piksela unutar hrama i kreira 3 PNG slike: tlocrt hrama, tlocrt hrama s osvijetljenim dijelom te tlocrt hrama s osvijetljenim dijelom, svjetiljkom i zrcalima.
  1. Prijavite tim za sudjelovanje u izazovu:
  • pošaljite prijavu na e-mail adresu cmc24@fer.hr koja sadrži:
    • ime tima;
    • ime i prezime, e-mail, visoko učilište i JMBAG za svakog člana tima. 
  • označite odgovornu osobu u timu i za nju dodatno dostavite AAI korisničko ime (npr. ip0036529@fer.hr)
  1. Odgovorna osoba dobit će pristup sustavu za automatsku provjeru znanja Edgar putem kojeg se rješenje službeno validira i predaje.
  1. Logiranjem u Edgar možete pristupiti ispitu "Computational modeling challenge 2024" u kojem predajete Vaše rješenje u obliku matrice. 

    Rješenje treba unijeti u obliku Julia literala za matricu dimenzija 9x3 s numeričkim elementima i pridružiti je varijabli "cmc24_solution”, npr.

    cmc24_solution = [
        5 5 0.26;
        11.5 6.5 0.9;
        11.9 16.5 0.95;
        15.2 17.6 2.45;
        13.8 12.0 0.92;
        1.6 6.2 2.53;
        2.2 14.7 0.7;
        8.5 14.2 2.325;
        8.7 3.05 2.525;
    ]
  2. Validirajte Vaše rješenje pritiskom na žutu tipku "Run" i ako je rješenje ispravno, dobit ćete Vaš "score". Usporedite Vaš "lokalni score" sa "scoreom" na Edgaru. Unutar Edgara nije moguće dohvatiti PNG slike koje skripta kreira.
  1. Nakon uspješne validacije potrebno je predati rješenje pritiskom na plavi gumb "Submit". 

Napomena: Rješenje se u Edgaru može validirati (testirati) neograničen broj puta, ali predati (kliknuti "submit") se može najviše 5 puta.


Repozitorij