Na FER-u postoji više zaposlenika s imenom
Visualization of Three-Dimensional Ultrasound Data
Analysis of the Design Space for Cybersecurity Visualizations in VizSec
DICOM SIVR: A web architecture and platform for seamless DICOM image and volume rendering
Automated 3D Urban Landscapes Visualization Using Open Data Sources on the Example of the City of Zagreb
Interaktivna računalna grafika kroz primjere u OpenGL-u
Seamless Remote Rendering of DICOM Images
A Simulator for Training Human Operators of a Remote Controlled Anti-Terrorism Ground Vehicle
Algorithms for Procedural Generation and Display of Trees
Algoritam određivanja portala u proizvoljnoj sceni
Sustavi čestica u simulacijama mnoštva i jata
Algoritmi za proceduralno generiranje i prikaz drveća
Određivanje putanje algoritmom D* u virtualnom okolišu
A system for head-neck rehabilitation exercises based on serious gaming and virtual reality
Rigid Body Joints in Real-Time Unified Particle Physics
Simulacija fluida tehnikom SPH
Prikaz fraktalnog šuma višerezolucijskom kvadratnom rešetkom u stvarnom vremenu
Generiranje armature za trodimenzijske modele objekata
Određivanje putanje ceste na terenu
Fizikalno temeljen model osvjetljenja i osvjetljenje objekta temeljeno na slici
Volumetric Atmospheric Effects Rendering
Simulator leta letjelice Drone
Prikaz prirodnih okoliša
Fizikalno temeljen model osvjetljenja i osvjetljenje objekta temeljeno na slici
Strojno učenje u autonomnom upravljanju vozilom
Modeliranje objekata upotrebom dubinske kamere
Supervision, control and maintenance of automated power grid substations by utilizing augmented and mixed reality technologies
Human Skeleton System Animation
Generating Virtual Guitar Strings Using Scripts
A Learning Tool for Synthesis, Visualization, and Editing of Programming for Simple Programmable Logic Devices
Sinteza zvuka temeljena na sudaru tijela u virtualnom okruženju
Skeletna animacija u unificiranome fizikalnom pogonu temeljenom na česticama
A Learning Tool for Synthesis, Visualization, and Editing of Programming for Simple Programmable Logic Devices
Holoportation of human models
Fizikalno temeljena simulacija sudaranja kugli
Three-dimensional mesh cutting in virtual scene
Modeling and simulation of a 3D musical instrument
Generating Virtual Guitar Strings Using Scripts
Preslikavanje tonova boje kod slika velikog dinamičkog raspona
Modeliranje objekata u virtualnom prostoru uporabom prirodnog korisničkog sučelja
Modeliranje i prikaz ljudske kože
Physically based rendering
Simulacija lomljenja objekata
Programska podrška za virtualnu sjednicu
Preslikavanje sjene
Procedural Generation of Mediterranean Environments
Simulacija autonomnog parkiranja vozila
Simulacija izgovora teksta na modelu ljudskog lica
Prikaz fraktalnih objekata u stvarnom vremenu
Interakcija gestama u virtualnoj sceni pomoću uređaja Leap Motion
A platform independent tool for programming, visualization and simulation of simplified FPGAs
Montaža teksture na trodimenzijske objekte
Izrada igre upotrebom WebGL-a
Izrada ljudskih likova pomoću uređaja Kinect
Upravljanje elementima virtualnog sučelja uz kombinaciju uređaja Leap Motion i Oculus Rift
Simulacija fluida sustavom čestica
Simulacijski model pametne kuće
Integracija virtualnih dinamičkih likova i stvarne scene
Ray Tracing Surface Patches
Procedural skeletal animation
Simulacija meteoroloških uvjeta u virtualnoj sceni
Ostvarivanje vizualnog učinka kaustike u stvarnom vremenu
Izrada složenih modela interijera
Freeform spatial modelling using depth-sensing camera
Povezivanje uređaja Oculus Rift i Kinect u zajedničkoj sceni
Postupci generiranja modela krajolika
Modeliranje virtualne pločice za slaganje elektroničkih sklopova u 3D prostoru
Upravljanje gestama virtualnim uređajem MicroSoot
Sustav za mjerenje motorike glave i vrata primjenom uređaja Oculus Rift
Postupak osvjetljavanja scene metodom isijavanja
Uporaba trodimenzijskih prikaza u Internet preglednicima
Interactive scenario control in virtual environments
Upravljanje gestama 3D objektom pomoću uređaja Leap Motion
System for monitoring the impact of stressful computer game environment on human cognitive capabilities
Upravljanja modelom vozila pomoću nekonvencionalnog sučelja
Vizualizacija višeslojnih geoinformacijskih podataka uz pomoć Web grafičkog pogona Cesium 3D
Seismic data visualisation
Postupci segmentacije objekata zadanih poligonalnom mrežom
Virtualna Mala dvorana Koncertne Dvorane Vatroslava Lisinskog
Prepoznavanja gesti na GPU
Proceduralno generiranje grafičkih objekata
Upravljanje modelima gestama ruku
Proceduralno generiranje arhitekture virtualne okoline
Vizualizacija seizmičkih podataka
Upravljanje trodimenzijskim modelom Kinect uređajem
Fizikalno temeljen model tkanine
Visualization of Meteorological Data
Automatic recognition of handwritten corrections for multiple-choice exam answer sheets
Model elastične tkanine
Smanjenje broja poligona objekata
Tehnike interakcije 3D objektima u web preglednicima
Vizualizacija meteoroloških podataka
Realization of Natural Interaction over the Micro Soot Device Model
Računalna animacija na Webu
Simulacija elastičnih objekata
Postupci ostvarivanja sjene
Vizualizacija programiranja
Grafički objekti u Web preglednicima
Interaktivni grafički objekti u standardu HTML5
Animacija fizikalno temeljenog modela vatre
Fizikalno temeljena simulacija površine vode
Prirodna interakcija korisnika grafičkim objektima
Animirani objekti u okruženju Unity
Slobodno prostorno modeliranje
Animacija protoka fluida
Realization of Natural Interaction over the Micro Soot Device Model
Fizikalno temeljen model vozila
Real time rendering of plants
Normal Mapping
Interaktivni grafički objekti na Web-u
Software Environment for Learning and Knowledge Assessment Based on Graphical Gadget
Web aplikacija za prikaz i unos geografskih podataka planinaraweb aplikacija za prikaz i unos geografskih podataka planinara
Animacija nestlačivih fluida temeljena na metodi SPH
Tehnike određivanja skrivenih linija i površina
Interaktivni inverzni kinematički model
Postupci izrade elastično deformabilnih objekata
Application of Augmented Reality for Supporting Instrument Service Tasks
Nadopunjena stvarnost objektima računalne grafike
Animacija hodanja kinetičkog modela
Methods for displaying terrain
Postupci podudaranja trodimenzijskih uzorkovanih podataka
Napredne metode korištenja video zapisa u računalnoj grafici
Elastični modeli temeljeni na sustavu čestica
Camera space shadow maps for large virtual environments
Interaktivni kinematički model u okruženju dopunjene stvarnosti
Proceduraalno generiranje tekstura
Animacija nestlačivih fluida temeljena na sustavu čestica
Kinematički model u okruženju proširene stvarnosti na ugrađenom sustavu
Postupci određivanja kostura modela na osnovi poligonalnog modela
Relief mapping in terrain rendering
Animacija modela vodenih površina
Adaptive stimulation of emotional system based on virtual reality
Postupci modeliranja pročelja zgrada temeljenih na fotografijama
Preslikavanje teksture stablom teksturnih pločica
Kinematički model čovjeka
Postupak praćenja zrake na grafičkom procesoru
Nefotorealistične tehnike prikaza korištenjem kolaža
Game Development in an Augmented Reality Environment
Fast Image-Based Ambient Occlusion IBAO
Modeliranje i simulacija mekih objekata sustavom masa i opruga
Vizualizacija podataka funkcijske magnetske rezonance
Modeliranje i simulacija deformabilnih objekata
Postupci animacije ljudskih likova
Postupak sinteze izranjajućih slika
Postupci sinteze volumnih tekstura i teksturiranja objekata
Distribuirani sustav za vizualizaciju mikrobioloških podataka
Progressive meshes
Postupci proceduralnog modeliranja gradova tenzorskim poljima
Algorithmic botany
Comparative Rendering of Simulation Scenarios
Interaktivno upravljanje sadržajem virtualne scene: nadzorno upravljački sustav
Obrada i prikaz video zapisa na teksturama objekta
Detekcija sudara čvrstih tijela
Interaktivno upravljanje sadržajem virtualne scene: Prikaz upravljane scene
Izrada kinematičkog modela vlaka
Programi za sjenčanje geometrije
Interaktivni grafički preglednik 3D objekata temeljen na tehnologijama web-a
Animirane kinematičke strukture
Shader programs
Computer-Based Knowledge, Self-Assessment and Training
Simulacija sudara krutih tijela
Model distribucije reflektiranog svjetla
Algoritmi za uklanjanje poligona
Reljefne tehnike teksturiranja u prikazu terena
The combination of virtual and real scenes
Global diffuse lighting
Display of bumpy surfaces
Bug's walk animation
Postupci simulacije i prikaza tkanine
Displaying Large Amounts of Spatial Data in GIS
Nefotorealistična tehnika prikaza video zapisa
Fibre-simulation techniques
Animacija fizikalno temeljenog modela kose
Simulacija upravljanja i ostvarivanje prikaza kinematičkog sustava
Reljefne tehnike teksturiranja
Generiranje modela drveća
Nefotorealistični prikaz objekata
Strukture podataka za detekciju sudara
Fizikalna simulacija sudara konkavnih krutih tijela
Postupci prikaza molekularnih struktura
Simulacija lomljenja vrstih tijela
Postupci sinteze tekstura i teksturiranje objekata
Prikaz terena u stvarnom vremenu
Strukture podataka za CAD objekte
Animacijakinematičkih struktura korištenjem BVH zapisa
Interaktivni postupci nad oktalnom strukturom grafičkih podataka
Postupci teksturiranja upotrebom grafičkog procesora
Programska podrška za dvodimenzijsku grafiku na Web-u
Postupci ostvarivanja globalnog osvjetljenja
Simulacija loma krutog tijela
Generiranje i prikaz terena
Modeliranje vegetacijskih sustava
Postupci proceduralnog modeliranja gradova
Modeliranje i prikaz pera upotrebom L-sustava
Izrada i prikaz dinamičkih modela terena
Postupci prikaza za navigacijski sustav na ugrađenom sustavu
Visualization Service Based on Web Services
Visualization Service Based on Web Services
Programirljivo grafičko sklopovlje
Vizualizacija simulacije dinamike plinovitih fluida
Animacija fizikalno temeljenog modela tkanine
Programirljivo grafičko sklopovlje
Introduction to the Visualization Service Based on Web Services
Programirljivo grafičko sklopovlje
Technological Challenges in the Use of Virtual Reality Exposure Therapy
Fluid Flow Animation
3D reconstruction from stereo image
Animacija toka fluida
Konstruktivna geometrija sa slobodno oblikovanim objektima
Robust Watermarking for 3D Objects
Vizualizacija medicinskih podataka putem Interneta
Gradient of B-splines in Volume Rendering
Adaptive Tool Path Planning Applied in Manufacturing Optimization
Stencil Shadow Volumes for Complex and Deformable Objects
Ostvarivanje sjena u stvarnom vremenu
Preobražaj objekata
Reconstruction of Gradient in Volume Rendering
Application of 3D Computer -Assisted Techniques to Sinonasal Pathology-Case Report: War Wounds of Paranasal Sinuses Caused by Metallic Foreign Bodies
Volume Rendering with Least Squares Spline Reconstruction
Embedded B-spline Reconstruction in the Volume Rendering
Prefiltering and reconstruction filters in the volume rendering
Frequency domain analysis of B-spline interpolation
The B-spline interpolation in visualization,
Postupci prikaza objekata zadanih volumnim elementima
The B-Spline Interpolation in Visualization of the 3-Dimensional Objects
The B spline interpolation in visualization of the three dimensional objects
Vizualizacija podataka i prividna stvarnost
Poslovno računarstvo
Interaktivno grafičko sučelje za definiranje i oblikovanje površina
Analiza odstupanja B-krivulja za zadane test funkcije
Vizualizacija uzorkovanih podataka u medicini i strojarstvu
Three-dimensional Reconstruction of the Fractal Sets
Vizualizacija tijela i ploha zadanih nakupinom točaka
Primjena simplex algoritma kod prikaza konveksnih tijela u žičnoj formi
One approach to the Visualization of the Three-Dimensional Fractal Objects
Vizualizacija 3D objekata
Algoritam za brzo iscrtavanje i sjenčanje poligona
The Texture and Natural Forms
Sjenčanje objekata s teksturom
The Texture and Natural Forms
Nastava
Sveučilišni preddiplomski
- Interaktivna računalna grafika (Nositelj, Nositelj)
- Interaktivna računalna grafika (Nositelj)
- Projekt iz programske potpore (Predavanja)
- Projekt iz programske potpore (Predavanja)
- Projekt iz programske potpore (Predavanja)
- Projekt R (Predavanja)
- Završni rad (Predavanja)
Sveučilišni diplomski
- 3D modeliranje i animacija (Nositelj)
- 3D modeliranje i animacija (Nositelj)
- Računalna animacija (Nositelj)
- Diplomski projekt (Predavanja)
- Diplomski projekt (Predavanja)
- Diplomski rad (Predavanja)
- Projekt (Predavanja)
- Seminar 1 (Predavanja)
- Seminar 2 (Predavanja)
Poslijediplomski doktorski
- Postupci vizualizacije (Nositelj)
- Računarska grafika (Nositelj)
Kompetencije
-
Electronic design automation and methodology
Graphics Animation Character generation Computer graphics Virtual reality Visualization -
Systems, man, and cybernetics
Data visualization Extended reality