Naslovnica Pretraživanje AA
Broj posjeta:
1576
 
DIZAJN KOLEGIJA

Dizajn kolegija

Imajući na umu navedene ciljeve projekta, kada je postalo jasno da će stvaranje programske podrške koja pomaže pri raspodijeljenom programskom inženjerstvu utjecati na buduće studentske projekte, sadržaj kolegija te, po mogućnosti, na način na koji je e-učenje korišteno u izvođenju kolegija u učionicama za predavanje na daljinu, stvoren je vremenski model s dvije ravnine. Ideja je bila opisati odnos dizajna kolegija Raspodijeljenog programskog inženjerstva i rezultata studentskih projekata (posebno u onim slučajevima kada su studenti postigli bolje rezultate).

Faze instrukcijskog dizajna (ADDIE model):
  1. analiza (Analysis)
  2. dizajn (Design)
  3. razvoj (Development)
  4. implementacija (Implementation)
  5. procjena (Evaluation)
Faze razvoja softvera na studentskim projektima:
  1. opća analiza zahtjeva, formiranje tima
  2. prezentacija koncepta i stečevine drugih timova
  3. razrađeni dizajn (*)
  4. razvoj (**)
  5. QA (Quality Assurance) testiranje
  6. objavljivanje i održavanje. (***)

(*) dizajn je predstavljen drugim timovima
(**) trenutno stanje projekta je predstavljeno drugim timovima
(***) rezultati i demo proizvod su predstavljeni drugim timovima


ADDIE

Na gornjoj slici, na obje ravnine, pojedini ciklus predstavlja izvođenje jednog kolegija, tj. jedan semestar. Početni instrukcijski dizajn je napravljen semestar prije prvog izvođenja kolegija. Jedan od dizajnera kolegija, postdiplomski student iz Švedske, proveo je semestar u Zagrebu tijekom tog perioda, planirajući i stvarajući kolegij sa svojim hrvatskim kolegama.

Kada instrukcijski dizajn dosegne fazu analize, prije negoli se uzmu u obzir promjene za idući semestar, rezultati studentskih projekata razvoja softvera se pregledavaju i ocjenjuju kako bi se ustanovilo na koji način oni mogu dati značajan doprinos instrukcijskom dizajnu i dizajnu kolegija za idući semestar. Kasnije, tijekom faza “A” i “B”, tijekom odlučivanja o budućim studentskim projektima na kolegiju, ciklus instrukcijskog dizajna počinje utjecati na ciklus razvoja softvera, postavljajući prioritete za buduće projekte razvoja softvera, formiranje timova, inovativno preuzimanje uloga u timu, itd.