Upravljanje tržištem
Prikazani su podaci za akademsku godinu: 2024./2025.
Opis predmeta
Ovaj kolegij omogućit će studentima razumijevanje marketinških
koncepata i procesa upravljanja tržištem, te njihovu primjenu u
specifičnom kontekstu industrije. Nakon odslušanog kolegija, studenti
će moći identificirati prilike i prijetnje u globalnom marketinškom
okruženju, analizirati i interpretirati podatke o tržištu, odabrati ciljno
tržište i preporučiti marketinške aktivnosti koje osiguravaju dobru tržišnu
poziciju, te dati prijedloge za iskorištavanje tržišnih prilika i kreirati
prijedloge marketinških aktivnosti.
Studijski programi
Poslijediplomski specijalistički
Literatura
Kotler, Ph., Keller, K.L. (2008.), Upravljanje marketingom (odabrana poglavlja), Pearson Education/MATE d.o.o. Zagreb
skupina autora, urednici: Previšić, J., Ozretić Došen, Đ. (2007.), Osnove marketinga, Adverta Zagreb
Izvedba
ID 209123
Zimski semestar
5 ECTS