Upravljanje inovacijama

Opis predmeta

Ovaj predmet bavi se procesom nastanka i upravljanja inovacijama u poduzećima. Organizacije istražuju nove načine poslovanja, primjenu novih tehnologija, nove proizvode ili usluge izlažući se visokom riziku za neuspjeh. Središnja pitanja ovog predmeta su: Kako potaknuti inovativno razmišljanje? Kako nastaje inovacija i koje su vrste inovacija? Što je distruptivna inovacija? Kako pratiti inovacije u poslovnom segmentu? Kako inovaciju implementirati u poslovanju organizacije? Kako koristiti nove tehnologije u poslovnim inovacijama i procijeniti njihov značaj? Što su tehnološki ekosustavi i kako se u njih uključiti? Kako procijeniti utjecaj inovacije? Što je intelektualno vlasništvo? Kako se štiti intelektualno vlasništvo i kako se iz njega stvara vrijednost? Kako uspješno pretvoriti inovaciju u poslovni plan? Kako odabrati poslovni model? Kako financirati inovativni projekt unutar organizacije i izvan nje? U izvedbi predmeta kombinirat će se predavanja, gosti predavači, analiza studija slučaja i grupni rad.

Studijski programi

Poslijediplomski specijalistički

Literatura

T. Davila, M. Epstein, R. Shelton (2012.), Making Innovation Work: How to Manage It, Measure It, and Profit from It, Updated Edition, Pearson FT Press
A. I. Poltorak, P. J. Lerner (2013.), Essentials of Licensing Intellectual Property, Wiley
K. Goffin, R. Mitchell (2017.), Innovation Management: Effective strategy and implementation 3rd ed, Red Globe Press
H. J. Meeker (2002.), A Primer on Intellectual Property Licensing, Awe-Struck

Izvedba

ID 209124
  Zimski semestar
5 ECTS
R1 Engleski jezik