E-obrazovanje danas je „vruća“ tema i mnogi se bave njime, tj. primjenjuju IKT (informacijsku i komunikacijsku tehnologiju) u obrazovnim procesima. Međutim, treba dobro poznavati svojstva i tehnologije i obrazovnih procesa da bi taj spoj bio učinkovit.
Znate li kad je za objašnjavanje nečeg bolje upotrijebiti tekst nego sliku, a niz slika umjesto videa, izgovorenu riječ umjesto teksta?
Svi danas snimaju predavanja, no kakva treba biti snimka i što joj još treba pridodati da bude korisna za učenje?
Koja je razlika snimke predavanja i obrazovnog videa? Koja svojstva mora imati obrazovni video? Kojim se to tehnologijama ostvaruje?
Kako se tehnički ostvaruje kvalitetan audio i video zapis?
Kojim tehnologijama i kako se može poboljšati interaktivnost predavanja i suradnja učenika u učenju?
Može li računalo objektivno provjeravati kompetencije, kao što bi to činio čovjek ili još nedostaju tehnologije za to? U kojim slučajevima i kakve?
Koja je razlika virtualnog i udaljenog laboratorija? Čemu oni služe? Kako se mogu izgraditi?
Što su to “Programirano učenje” i “vođeno učenje”? Kako se ostvaruju?
Važan dio predmeta je rad na vlastitom projektu. Možete birati:
• Izraditi obrazovni video
• Auto intervju – osmisliti opremu i alate za izradu podcasta u obliku intervjua
• Program za automatsko generiranje (matematičkih) zadataka
• Odabrati i pripremiti alate za virtualne laboratorije srednje škole
• Unaprjeđivati alat za snimke predavanja LeCTo.org
• Unaprjeđivati alat za interakciju s publikom AuResS.org
• Izraditi udžbenik za obradbu audio zapisa, za nastavnike
• Izraditi udžbenik za obradbu video zapisa, za nastavnike
• I slične projekte