Programski agenti za elektroničko tržište

Opis predmeta

Programski agenti, metodologije razvoja višeagentskih sustava. Koordinacija programskih agenata, agentski komunikacijski jezici. Elektroničko tržište, protokoli pregovaranja, elektroničke aukcije. Strateško donošenje odluka, teorija igara i dinamika ponašanja tržišnih agenata, automatizacija poslovnih pravila, semantički agenti i ontologije. Agentski modeli povjerenja i analiza rizika. Studijski slučajevi: agenti u natjecateljskom okruženju, elektroničko tržište komunikacijskih resursa.

Studijski programi

Poslijediplomski doktorski

Literatura

Maria Fasli (2007.), Agent Technology For E-Commerce, Wiley
Philippe Mathieu, Bruno Beaufils, Olivier Brandouy (2005.), Artificial Economics: Agent-based Methods in Finance, Game Theory, and their Applications, Springer Science & Business Media
Martin Bichler (2001.), The Future of E-Markets: Multi Dimensional Market Mechanisms, Cambridge University Press

Izvedba

ID 154816
  Zimski semestar
6 ECTS
R0 Engleski jezik