Osnove upravljanja proizvodima

Prikazani su podaci za akademsku godinu: 2025./2026.

Opis predmeta

Ovaj kolegij uvodi studente u osnove upravljanja proizvodima, s posebnim naglaskom na integraciju umjetne inteligencije kao podrške u svim fazama procesa upravljanja proizvodom. Studenti će steći znanja i praktične vještine u definiranju strategije proizvoda, razumijevanju potreba korisnika, provođenju tržišnog i korisničkog istraživanja, razvijanju poslovnih modela, oblikovanju vrijednosne ponude te planiranju i prioritizaciji funkcionalnosti proizvoda. Kroz analizu stvarnih primjera i praktične zadatke, studenti će naučiti kako alati temeljeni na umjetnoj inteligenciji mogu unaprijediti tradicionalne metode upravljanja proizvodima - povećati učinkovitost, pružiti dublje uvide i doprinijeti inkluzivnosti - uz kritičko promišljanje etičkih aspekata i dostupnosti. Po završetku kolegija, studenti će biti osposobljeni za rad u multidisciplinarnim timovima i primjenu klasičnih pristupa razvoja te pristupa temeljenih na umjetnoj inteligenciji u razvoju, lansiranju i kontinuiranom unaprjeđenju tehnoloških proizvoda. Po uspješnom završetku kolegija i predaje projektnog zadatka, studenti će imati mogućnost prijave na studentsku praksu u tvrtki Infobip.

Studijski programi

Sveučilišni diplomski
Vještine - dipl.studij_FER3 - 2. semestar (2. semestar)
Vještine - dipl.studij_FER3 - 2. semestar (2. semestar)
Vještine - dipl.studij_FER3 - 2. semestar (2. semestar)

Izvedba

ID 286596
  Ljetni semestar
2 ECTS
26 Predavanja
0 Seminar
0 Auditorne vježbe
21 Laboratorijske vježbe
0 Konstrukcijske vježbe
0 Vježbe tjelesnog odgoja