Odabrana poglavlja razvoja programske potpore 1

Ishodi učenja

  1. razviti grafičku aplikaciju temeljenu na objektnom modelu
  2. primijeniti komponente modelirane razredima i sučeljima
  3. odabrati prikladne komponente an temelju potrebne funkcionalnosti

Oblici nastave

Predavanja

Samostalni zadaci

Laboratorij

Tjedni plan nastave

  1. Razvoj aplikacija s grafičkim korisničkim sučeljem
  2. Razvoj aplikacija s grafičkim korisničkim sučeljem
  3. Razvoj aplikacija s grafičkim korisničkim sučeljem
  4. Programska okruženja za automatizaciju pojedinih procesa konstukcije programa
  5. Provjera programa. analiza ponašanja i optimiranje, Alati za kontrolu verzija sofvera, Alati za testiranje. uključujući alate za statičku i dinamičku analizu
  6. Apstraktni tipovi podataka i njihova ugradnja (stogovi. redovi. prioritetni redovi. skupovi. mape), Povezane liste, Tablice raspršenog adresiranja. uključivo strategije za izbjegavanje i rješavanje kolizija, Regularni izrazi
  7. Apstraktni tipovi podataka i njihova ugradnja (stogovi. redovi. prioritetni redovi. skupovi. mape), Povezane liste, Tablice raspršenog adresiranja. uključivo strategije za izbjegavanje i rješavanje kolizija
  8. Međuispit
  9. Razvoj aplikacija s grafičkim korisničkim sučeljem
  10. Upravljanje dretvama i zamjena konteksta, Sinkronizacija i komunikacija, Međusobno isključivanje, Semafori i monitori, Problemi u višeprocesorskom okruiženju
  11. Upravljanje dretvama i zamjena konteksta, Sinkronizacija i komunikacija, Međusobno isključivanje, Semafori i monitori, Problemi u višeprocesorskom okruiženju, Osnovna svojstva virtualnih strojeva: učitavanje razreda. višedretvenost. sigurnost
  12. Simetrični blok algoritmi i načini rada., Cjelovitost poruke i sažetak poruke., Infrastruktura javnog ključa kao podrška digitalnom potpisu i kriptiranju te izazovi
  13. Događaji i rutine za obradu događaja, Događaji iz okoline i programski generirani događaji, Podjela uloga: model. pogled. upravljač, Tipićne primjene programiranja poticanog događajima (grafička korisnička sučelja. pokretni uređaji. roboti. poslužiteljski programi), Oblikovanje rutina za osluškivanje i obradu događaja
  14. Događaji i rutine za obradu događaja, Događaji iz okoline i programski generirani događaji, Podjela uloga: model. pogled. upravljač, Tipićne primjene programiranja poticanog događajima (grafička korisnička sučelja. pokretni uređaji. roboti. poslužiteljski programi), Oblikovanje rutina za osluškivanje i obradu događaja
  15. Završni ispit

Studijski programi

Sveučilišni preddiplomski
Elektrotehnika i informacijska tehnologija (studij)
Izborni predmeti (5. semestar)
Računarstvo (studij)
Izborni predmeti (5. semestar)

Literatura

(.), Marko Čupić. Programiranje u Javi. Dostupno na webu.,

Izvedba

ID 183370
  Zimski semestar
5 ECTS
R3 Engleski jezik
R1 E-učenje