Odabrana poglavlja razvoja programske potpore 1
Ishodi učenja
- razviti grafičku aplikaciju temeljenu na objektnom modelu
- primijeniti komponente modelirane razredima i sučeljima
- odabrati prikladne komponente an temelju potrebne funkcionalnosti
Oblici nastave
Predavanja
Samostalni zadaci
Laboratorij
Samostalni zadaci
Laboratorij
Tjedni plan nastave
- Razvoj aplikacija s grafičkim korisničkim sučeljem.
- Razvoj aplikacija s grafičkim korisničkim sučeljem.
- Razvoj aplikacija s grafičkim korisničkim sučeljem.
- Programska okruženja za automatizaciju pojedinih procesa konstukcije programa.
- Provjera programa. analiza ponašanja i optimiranje. Alati za kontrolu verzija sofvera. Alati za testiranje. uključujući alate za statičku i dinamičku analizu.
- Apstraktni tipovi podataka i njihova ugradnja (stogovi. redovi. prioritetni redovi. skupovi. mape). Povezane liste. Tablice raspršenog adresiranja. uključivo strategije za izbjegavanje i rješavanje kolizija. Regularni izrazi.
- Apstraktni tipovi podataka i njihova ugradnja (stogovi. redovi. prioritetni redovi. skupovi. mape). Povezane liste. Tablice raspršenog adresiranja. uključivo strategije za izbjegavanje i rješavanje kolizija.
- Međuispit.
- Razvoj aplikacija s grafičkim korisničkim sučeljem.
- Upravljanje dretvama i zamjena konteksta. Sinkronizacija i komunikacija. Međusobno isključivanje. Semafori i monitori. Problemi u višeprocesorskom okruiženju.
- Upravljanje dretvama i zamjena konteksta. Sinkronizacija i komunikacija. Međusobno isključivanje. Semafori i monitori. Problemi u višeprocesorskom okruiženju. Osnovna svojstva virtualnih strojeva: učitavanje razreda. višedretvenost. sigurnost.
- Simetrični blok algoritmi i načini rada. Cjelovitost poruke i sažetak poruke. Infrastruktura javnog ključa kao podrška digitalnom potpisu i kriptiranju te izazovi.
- Događaji i rutine za obradu događaja. Događaji iz okoline i programski generirani događaji. Podjela uloga: model. pogled. upravljač. Tipićne primjene programiranja poticanog događajima (grafička korisnička sučelja. pokretni uređaji. roboti. poslužiteljski programi). Oblikovanje rutina za osluškivanje i obradu događaja.
- Događaji i rutine za obradu događaja. Događaji iz okoline i programski generirani događaji. Podjela uloga: model. pogled. upravljač. Tipićne primjene programiranja poticanog događajima (grafička korisnička sučelja. pokretni uređaji. roboti. poslužiteljski programi). Oblikovanje rutina za osluškivanje i obradu događaja.
- Završni ispit.
Studijski programi
Sveučilišni preddiplomski
Elektrotehnika i informacijska tehnologija (studij)
Izborni predmeti
(5. semestar)
Računarstvo (studij)
Izborni predmeti
(5. semestar)
Literatura
(.), Marko Čupić. Programiranje u Javi. Dostupno na webu.,
Nositelji
Za studente
Izvedba
ID 183370
Zimski semestar
5 ECTS
R0 Engleski jezik
R1 E-učenje
45 Predavanja
0 Auditorne vježbe
6 Laboratorijske vježbe
0 Konstrukcijske vježbe
Ocjenjivanje
izvrstan
vrlo dobar
dobar
dovoljan