Odabrana poglavlja razvoja programske potpore 1
Opis predmeta
Razvoj grafičkog korisničkog sučelja temeljen na objektnom modelu komponenata. Automatizirana izgradnja programskog projekta, testiranje i upravljanje izvornim kodovima.
Ishodi učenja
- razviti grafičku aplikaciju temeljenu na objektnom modelu
- primijeniti komponente modelirane razredima i sučeljima
- odabrati prikladne komponente an temelju potrebne funkcionalnosti
Oblici nastave
Predavanja
Samostalni zadaci
Laboratorij
Samostalni zadaci
Laboratorij
Tjedni plan nastave
- Razvoj aplikacija s grafičkim korisničkim sučeljem
- Razvoj aplikacija s grafičkim korisničkim sučeljem
- Razvoj aplikacija s grafičkim korisničkim sučeljem
- Programska okruženja za automatizaciju pojedinih procesa konstukcije programa
- Provjera programa. analiza ponašanja i optimiranje, Alati za kontrolu verzija sofvera, Alati za testiranje. uključujući alate za statičku i dinamičku analizu
- Apstraktni tipovi podataka i njihova ugradnja (stogovi. redovi. prioritetni redovi. skupovi. mape), Povezane liste, Tablice raspršenog adresiranja. uključivo strategije za izbjegavanje i rješavanje kolizija, Regularni izrazi
- Apstraktni tipovi podataka i njihova ugradnja (stogovi. redovi. prioritetni redovi. skupovi. mape), Povezane liste, Tablice raspršenog adresiranja. uključivo strategije za izbjegavanje i rješavanje kolizija
- Međuispit
- Razvoj aplikacija s grafičkim korisničkim sučeljem
- Upravljanje dretvama i zamjena konteksta, Sinkronizacija i komunikacija, Međusobno isključivanje, Semafori i monitori, Problemi u višeprocesorskom okruiženju
- Upravljanje dretvama i zamjena konteksta, Sinkronizacija i komunikacija, Međusobno isključivanje, Semafori i monitori, Problemi u višeprocesorskom okruiženju, Osnovna svojstva virtualnih strojeva: učitavanje razreda. višedretvenost. sigurnost
- Simetrični blok algoritmi i načini rada, Cjelovitost poruke i sažetak poruke, Infrastruktura javnog ključa kao podrška digitalnom potpisu i kriptiranju te izazovi
- Događaji i rutine za obradu događaja, Događaji iz okoline i programski generirani događaji, Podjela uloga: model. pogled. upravljač, Tipićne primjene programiranja poticanog događajima (grafička korisnička sučelja. pokretni uređaji. roboti. poslužiteljski programi), Oblikovanje rutina za osluškivanje i obradu događaja
- Događaji i rutine za obradu događaja, Događaji iz okoline i programski generirani događaji, Podjela uloga: model. pogled. upravljač, Tipićne primjene programiranja poticanog događajima (grafička korisnička sučelja. pokretni uređaji. roboti. poslužiteljski programi), Oblikovanje rutina za osluškivanje i obradu događaja
- Završni ispit
Studijski programi
Sveučilišni preddiplomski
Izborni predmeti (5. semestar)[FER3-HR] Računarstvo - studij
Izborni predmeti
(5. semestar)
Literatura
(.), Marko Čupić. Programiranje u Javi. Dostupno na webu.,
Nositelji
Za studente
Izvedba
ID 229835
Zimski semestar
5 ECTS
R0 Engleski jezik
R1 E-učenje
45 Predavanja
0 Seminar
0 Auditorne vježbe
15 Laboratorijske vježbe
0 Konstrukcijske vježbe
Ocjenjivanje
izvrstan
vrlo dobar
dobar
dovoljan