Digitalno obrazovanje
Prikazani su podaci za akademsku godinu: 2024./2025.
Nositelji
Opis predmeta
U okviru predmeta Digitalno obrazovanje bit će dan pregled tehnologijom potpomognutog obrazovanja. Naglasak će biti stavljen na tehnologije koje daju potporu učenicima i nastavnicima u obrazovnom procesu te tehnologije koje unaprjeđuju učenje te potencijalno dovode do boljih rezultata na ispitima ili doprinose izgradnji vještina poput suradničkog rada ili kritičkog mišljenja. Uz inženjersko znanje potrebno za razvoj takvih tehnologija, uporabljivost programske potpore za obrazovanje, te evaluacija učinkovitosti obrazovnih rješenja nužne su komponente u postizanju eko-sustava modernog digitalnog obrazovanja.
Preduvjeti
Programiranje
Studijski programi
Sveučilišni diplomski
Izborni predmeti (1. semestar) (3. semestar)[FER3-HR] Automatika i robotika - profil
Izborni predmeti
(3. semestar)
[FER3-HR] Elektroenergetika - profil
Izborni predmeti
(3. semestar)
Izborni predmeti
(3. semestar)
[FER3-HR] Elektronika - profil
Izborni predmeti
(3. semestar)
Izborni predmeti
(3. semestar)
Izborni predmeti
(3. semestar)
Izborni predmeti
(3. semestar)
Izborni predmeti
(3. semestar)
Izborni predmet profila
(3. semestar)
[FER3-HR] Računalno inženjerstvo - profil
Izborni predmeti
(3. semestar)
Izborni predmeti profila
(3. semestar)
Izborni predmeti
(3. semestar)
[FER3-HR] Računarska znanost - profil
Izborni predmeti
(3. semestar)
[FER3-HR] Znanost o mrežama - profil
Izborni predmeti
(3. semestar)
[FER3-HR] Znanost o podacima - profil
Izborni predmeti
(3. semestar)
[FER2-HR] Programsko inženjerstvo i informacijski sustavi - profil
preporučeni izborni predmeti
(3. semestar)
[FER2-HR] Računalno inženjerstvo - profil
preporučeni izborni predmeti
(3. semestar)
Ishodi učenja
- Klasificirati obrazovne aplikacije temeljem doprinosa učenju i poučavanju
- Razviti obrazovnu aplikaciju korištenjem modernih načela razvoja programske potpore
- Odabrati prikladne principe uporabivosti prilikom dizajna korisničkih sučelja obrazovnih aplikacija
- Procijeniti učinkovitost obrazovne aplikacije standardnim statističkim metodama
Oblici nastave
Predavanja
Predavanja vezana teme kolegija na tjednoj razini
Samostalni zadaciSamostalni zadaci iz tehnologije u obrazovanju
Način ocjenjivanja
Kontinuirana nastava | Ispitni rok | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
Vrsta provjere | Prag | Udio u ocjeni | Prag | Udio u ocjeni | ||
Seminar/Projekt | 50 % | 50 % | 50 % | 50 % | ||
Završni ispit: Pismeni | 50 % | 40 % | ||||
Završni ispit: Usmeni | 10 % | |||||
Ispit: Pismeni | 50 % | 40 % | ||||
Ispit: Usmeni | 10 % |
Tjedni plan nastave
- Procesi učenja i poučavanja
- Procesi učenja i poučavanja
- Suradničko učenje podržano računalom
- Suradničko učenje podržano računalom
- Suradničko učenje podržano računalom
- Mobilno učenje
- Mobilno učenje
- Međuispit
- Sveprisutne i pokretne tehnologije
- Sveprisutne i pokretne tehnologije
- Tehnologije prividne i proširene stvarnosti
- Tehnologije prividne i proširene stvarnosti
- Analitika učenja
- Analitika učenja
- Završni ispit
Literatura
(.), Learning Theory and Online Technologies,
(.), Meaningful Learning with Technology (4th Edition),
(.), Instructional Technology and Media for Learning (10th Edition),
Izvedba
ID 222538
Zimski semestar
5 ECTS
R1 Engleski jezik
R1 E-učenje
30 Predavanja
0 Seminar
0 Auditorne vježbe
0 Laboratorijske vježbe
0 Konstrukcijske vježbe
0 Vježbe tjelesnog odgoja
Ocjenjivanje
90 izvrstan
80 vrlo dobar
65 dobar
50 dovoljan