3D virtualni likovi

Opis predmeta

Računalna simulacija ljudskih likova. Modeliranje 30 likova: digitalizacija, fotogrametrijske metode, interaktivno modeliranje, modifikacije postojećih modela, ostale metode. Animacija lica i tijela: metode zasnovane na interpolaciji, metode izravne parametrizacije, pseudo-mišići, animacija kostiju. Audio-vizualna sinteza govora. Animacija analizom glasa. Tehnike računalnog vida za analizu ljudskih pokreta i pokretanje virtualnih likova. Proceduralna animacija. Hibridne i ostale metode animacije. Animacija kose i odjeće. Utjelovljeni razgovorni agenti. Norme za virtualne likove. Primjene virtualnih likova.

Studijski programi

Poslijediplomski doktorski

Literatura

Igor S. Pandžić, Tomislav Pejša, Krešimir Matković, Hrvoje Benko, Aleksandra Čereković, Maja Matijašević (2011.), Virtualna okruženja: Interaktivna 3D grafika i njene primjene, Element Zagreb
Frederic I. Parke, Keith Waters (2008.), Computer Facial Animation, Second Edition, A K Peters/CRC Press
Igor S. Pandzic, Robert Forchheimer (2003.), MPEG-4 Facial Animation, John Wiley & Sons

Izvedba

ID 154663
  Zimski semestar
6 ECTS
R0 Engleski jezik
R1 E-učenje