Agencija za podršku informacijskim sustavima i informacijskim tehnologijama, APIS IT, osnovana je krajem 2005. godine ugovorom između Vlade Republike Hrvatske i Grada Zagreba kako bi na pozitivnim iskustvima Gradskog zavoda za automatsku obradu podataka (GZAOP-a) obavljala poslove razvoja i podrške ključnim informacijskim sustavima Republike Hrvatske i Grada Zagreba, te razvila aplikativne servise i čuvala potrebne informacijske baze što je temelj funkcioniranja moderne elektronički podržane uprave. Budući da većinu poslova APIS IT odrađuje za institucije Republike odlučeno je kako 51 posto vlasništva pripadne Državi, dok 49 posto ostaje Gradu Zagrebu.
Projekti u kojima tvrtka aktivno sudjeluje, poput informatizacije najvećih sustava državne i gradske uprave, uvođenja OIB-a, fiskalizacije, EU projekata Carinske i Porezne uprave, ZIS-a, izrade geoportala, razvoja komunalnog informacijskog sustava, sustava upravljanja dokumentima, korisničkog pretinca, i sl. i za njih izgrađena infrastruktura temelj su i odličan primjer transformacije prema modernoj javnoj upravi. U njima je već sada ostvarena interoperabilnost između tijela javne uprave na svim razinama, a građanima, gospodarstvu i samoj upravi omogućuje se pouzdana i cjelovita informacija uz pristup uslugama i servisima koje su omogućene u elektroničkom obliku.
Već 50 godina APIS IT, pruža strateške stručne i provedbene usluge javnom sustavu državne i gradske uprave u planiranju, razvoju, podršci i održavanju poslovno – informacijskih sustava po principima umrežene korisnički usmjerene uprave. Cilj APIS IT-a kontinuirana je izgradnja i održavanje sustava koji će omogućiti istodobnu i međusobnu komunikaciju unutar tijela javne uprave, kao i komunikaciju s europskim organizacijama i institucijama, realizirajući pri tom željeni projekt iskoraka državne i lokalne uprave u transparentniju, bržu, učinkovitiju i građanima prilagođeniju upravu – upravu budućnosti.