Poslovna radionica: NOKIA i njezina...

FER i Hrvatska sekcija IEEE-a pozivaju vas na poslovnu radionicu koja će se održati u petak, 15. siječnja 2021., u 16:00 sati, putem platforme MS Teams.

Naš ovotjedni gost je dr. sc. Murat Akpinar, profesor na Poslovnoj školi Sveučilišta primijenjenih znanosti JAMK, u gradu Jyväskylä u Finskoj.

Murat će nam predstaviti slučaj poduzeća NOKIA, vodeće finske tehnološke kompanije s početka ovog stoljeća. Kako je Nokia još uvijek jedan od najbolje raspoznatljivih brendova u globalnoj visokotehnološkoj industriji, ona daje dobar studijski primjer za proučavanje globalne korporacijske strategije. Dok je donedavno Nokia bila najinovativniji globalni leader u industriji naprednih mobilnih komunikacijskih uređaja, ona je brzo izgubila svoju vodeću poziciju, koju su zauzeli danas svima nam poznati sveprisutni brendovi iz SAD-a i Azije. To se dogodilo u prvoj polovici zadnjeg desetljeća. Što je, dakle, učinilo Nokiu najsjajnijom globalnom zvijezdom iz male zemlje poput Finske, i što je doprinijelo njenom padu? Kao i uvijek u takvim slučajevima, radi se o strateškom upravljanju.

Pozivamo Vas da se pridružite diskusiji s našim gostom, koji je vrlo otvorena osoba, koja nam neće održati još jednu u nizu talkig-head prezentacija. Umjesto toga, on će poticati razmjenu ideja s našim studentima i širom zainteresiranom profesionalnom publikom. Svi ste pozvani. Priključite se bez potrebe za prethodnom registracijom na poveznici ovdje

Snimka radionice bit će naknadno dostupna na YouTube kanalu Hrvatske sekcije IEEE, a nastavku obavijesti nalazi se životopis g. Murata Akpinara.

Dr. sc. Murat Akpinar trenutačno radi kao sveučilišni profesor međunarodnog poslovanja na Sveučilištu primijenjenih znanosti JAMK u Finskoj. Međutim, tijekom prijašnje karijere u realnom sektoru obnašao je zapažene rukovodeće poslove, poput člana Uprave američko-turskog poduzeća u naftnoj industriji u Kazahstanu, Martin JV, savjetnika za financije i računovodstvo u tursko-njemačkom poduzeću u auto-industriji Perlzer-Pimsa, direktora financija i računovodstva u turskom međunarodnom operatoru naftovoda Caspian TransCo, te menadžera i financijskog analitičara u turskom ogranku velikog multinacionalnog poduzeća u kemijskoj industriji, Procter & Gamble. Na početku karijere Murat je radio kao suradnik za reviziju i financijsko izvješćivanje u velikoj međunarodnoj revizorskoj kući Coopers & Lybrand (kasnije ujedinjene u PriceWaterhouse&Coopers), odnosno kao suradnik na projektima Njemačke Pošte.

Autor: Petra Škaberna
Poslovna radionica: NOKIA i njezina globalna konkurentnost
15. siječnja 2021. 16:00  -  17:30
Nepoznata lokacija
Popis obavijesti