Sveučilište u Zagrebu Fakultet elektrotehnike i računarstva raspisuje natječaj za izbor na radna mjesta:
1. Radno mjesto I. vrste – voditelj ustrojstvene jedinice 2 / Voditelj Službe za suradnju u istraživanju i komercijalizaciji – 1 izvršitelj na određeno vrijeme do tri godine u punom radnom vremenu uz probni rad od šest mjeseci.
2. Radno mjesto I. vrste – voditelj ustrojstvene jedinice 3 / Voditelj Ureda za razvoj karijera i alumni zajednicu – 1 izvršitelj na neodređeno vrijeme u punom radnom vremenu uz probni rad od šest mjeseci.
3. Radno mjesto I. vrste – voditelj ustrojstvene jedinice 4 / Voditelj Ureda za cjeloživotno obrazovanje – 1 izvršitelj na određeno vrijeme do tri godine u punom radnom vremenu uz probni rad od šest mjeseci.
4. Radno mjesto III. vrste – referent / Referent za financijsko-računovodstvene poslove – 1 izvršitelj na određeno vrijeme do godinu dana u punom radnom vremenu uz probni rad od dva mjeseca.
Rok za podnošenje prijava na radna mjesta pod točkama 1. i 2. je 15 dana od dana objave, a za radna mjesta pod točkama 3. i 4. je 8 dana od dana objave natječaja.
Više o natječaju u nastavku obavijesti.
1. Radno mjesto I. vrste – voditelj ustrojstvene jedinice 2 / Voditelj Službe za suradnju u istraživanju i komercijalizaciji – 1 izvršitelj na određeno vrijeme do tri godine u punom radnom vremenu uz probni rad od šest mjeseci.
Uvjeti:
- završen sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij,
- znanje engleskoga jezika u govoru i pismu,
- poznavanje rada na računalu,
- najmanje četiri godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima
1. Opis radnog mjesta
Fakultet elektrotehnike i računarstva (FER) traži strateški orijentiranog i na provedbu usmjerenog voditelja koji će preuzeti rukovođenje Službe za suradnju u istraživanju i komercijalizaciji. Voditelj Službe bit će odgovoran za razvoj znanstvene izvrsnosti kroz pružanje podrške projektnim suradnjama i prijenos znanstvene izvrsnosti u društveni i gospodarski učinak kroz učinkovitu komercijalizaciju intelektualnog vlasništva, podršku akademskom i studentskom poduzetništvu, snažnu industrijsku suradnju i podršku programima cjeloživotnog obrazovanja. Ova uloga ključna je za unaprjeđenje inovacijskog ekosustava FER-a te za osiguranje da otkrića ostvarena na Fakultetu stvaraju vrijednost izvan akademske zajednice – kako na lokalnoj, tako i na globalnoj razini.
Osim djelovanja unutar FER-a, očekuje se i doprinos razvoju i oblikovanju šireg hrvatskog i regionalnog inovacijskog ekosustava. Uz potporu sveučilišnih i državnih inicijativa, voditelj Službe imat će katalitičku ulogu u pozicioniranju FER-a kao nacionalne i regionalne institucije od ključne važnosti za inovacije temeljene na istraživanju, razvoj poduzetništva i odnosa s industrijom, te razvoj cjeloživotnog obrazovanja.
2. Ključne odgovornosti
Voditelj službe odgovoran je za strateško upravljanje i koordinaciju aktivnosti službe za transfer tehnologije i suradnju s gospodarstvom. U njegovoj nadležnosti je vođenje ureda u sastavu službe – ureda za industriju, poduzetništvo, razvoj projektnih suradnji i cjeloživotno obrazovanje – te usklađivanje njihovih aktivnosti s razvojnim ciljevima FER-a. U tom kontekstu, voditelj uspostavlja jasne, jednostavne i ponovljive procedure koje omogućuju učinkovitu komunikaciju i suradnju unutar Fakulteta i prema vanjskim partnerima i dionicima.
Posebna odgovornost voditelja je nadziranje strateških okvira za identifikaciju i valorizaciju intelektualnog vlasništva te usmjeravanje procesa zaštite i licenciranja. Služba, pod njegovim vodstvom, djeluje kao jedinstvena kontakt-točka za sve aktivnosti vezane uz komercijalizaciju istraživanja, čime se osigurava sustavna i prepoznatljiva podrška istraživačima i partnerima.
Voditelj uspostavlja i kontinuirano unapređuje programe usmjerene na poticanje studentskog i akademskog poduzetništva, dok istodobno razvija strateška partnerstva s gospodarstvom i institucijama. Brine o kvaliteti tih odnosa kroz nadzor ugovornih obveza i uspostavu sustava upravljanja suradnjom koji počiva na transparentnosti i učinkovitosti.
Na međunarodnoj razini, voditelj aktivno pozicionira FER kao prepoznatu inovacijsku instituciju, jačajući njegovu reputaciju i prisutnost unutar europskih i globalnih istraživačko-inovacijskih okvira. U tu svrhu osigurava sustavno mjerenje i izvještavanje o učincima, prateći pokazatelje definirane Strategijom FER-a, Akcijskim planom FER kao i aktualnim programskim ugovorima Fakulteta.
Jednako važno, voditelj vodi računa o organizacijskoj učinkovitosti službe – pojednostavljuje interne procese kako bi se smanjilo administrativno opterećenje istraživača te osigurava da sve aktivnosti službe budu u skladu s pravnim, financijskim i regulatornim okvirima. Time osigurava da služba djeluje responzivno, pouzdano i usmjereno na korisnike.
Opis poslova i zadataka radnog mjesta:
- organizira i rukovodi rad Službe za suradnju u istraživanju i komercijalizaciji;
- izrađuje godišnje planove rada i programe Službe za suradnju u istraživanju i komercijalizaciji u suradnji s nadležnim prodekanom;
- organizira i provodi programe edukacije iz djelokruga Službe za suradnju u istraživanju i komercijalizaciji u suradnji s nadležnim prodekanom;
- koordinira učinkovitu komercijalizaciju intelektualnog vlasništva, potporu poduzetništvu studenata i istraživača, intenzivnu suradnju s industrijom na istraživanju i cjeloživotnom obrazovanju te nacionalne i međunarodne inicijative za razvoj inovacijskog ekosustava u suradnji s prodekanom;
- prati i primjenjuje propise iz djelokruga rada Službe za suradnju u istraživanju i komercijalizaciji;
- provodi nadzor nad pravovremenim, kvalitetnim i zakonitim obavljanjem poslova i prati izvršenje radnih obveza u Službi za suradnju u istraživanju i komercijalizaciji;
- upravlja, nadzire i prati aktivnosti i usluge Službe za suradnju u istraživanju i komercijalizaciji;
- organizira i izrađuje poslovne procedure iz nadležnosti Službe za suradnju u istraživanju i komercijalizaciji;
- priprema informacije o evidencijama koje se vode u Službi za suradnju u istraživanju i komercijalizaciji;
- organizira prikupljanje i analitiku podataka koji se obrađuju u Službi za suradnju u istraživanju i komercijalizaciji;
- organizira pismohranu Službe za poslovanje i financije;
- prati i vrednuje rad radnika u Službi za suradnju u istraživanju i komercijalizaciji;
- komunicira s poslovnim analitičarom pri izradi poslovnih procesa i kreira korisničke zahtjeve;
- obavlja i ostale poslove po nalogu dekana i prodekana.
2. Radno mjesto I. vrste – voditelj ustrojstvene jedinice 3 / Voditelj Ureda za razvoj karijera i alumni zajednicu – 1 izvršitelj na neodređeno vrijeme u punom radnom vremenu uz probni rad od šest mjeseci.
Uvjeti:
- završen sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij,
- znanje engleskoga jezika u govoru i pismu,
- poznavanje rada na računalu,
- najmanje dvije godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima.
1. Opis radnog mjesta
Voditelj Ureda za razvoj karijera i alumni zajednicu na Fakultetu elektrotehnike i računarstva ima ključnu ulogu u strateškom, organizacijskom i operativnom vođenju ovog ureda. Njegova je primarna odgovornost usmjerena na razvoj i provedbu aktivnosti koje studentima omogućuju kvalitetnu podršku u planiranju i ostvarivanju karijere, kao i na jačanje i institucionaliziranje odnosa s alumnima Fakulteta. Voditelj predstavlja poveznicu između studenata, alumna, akademske zajednice i gospodarstva, čime doprinosi podizanju vidljivosti i konkurentnosti Fakulteta u društvenom i poslovnom okruženju.
2. Ključna zaduženja
Voditelj organizira, koordinira i nadzire rad Ureda za razvoj karijera i alumni zajednicu te osigurava da aktivnosti budu usklađene s vizijom i strateškim ciljevima Fakulteta. Njegova zadaća uključuje predlaganje i upravljanje programima i uslugama Ureda, kao i sustavno praćenje njihove učinkovitosti putem statističkih i analitičkih izvještaja. U okviru unutarnjeg djelovanja, voditelj kreira i provodi modele karijernog savjetovanja za studente te razvija i vodi programe alumni zajednice, pri čemu posebnu pozornost posvećuje prikupljanju, analizi i evaluaciji podataka o njihovom sudjelovanju i doprinosu.
S vanjskim partnerima, voditelj uspostavlja i razvija odnose s industrijom radi omogućavanja studentskih praksi, organizacije sajmova poslova i drugih inicijativa koje povezuju studente s potencijalnim poslodavcima. Osim toga, pokreće i koordinira projekte suradnje i dodatnog financiranja te surađuje s institucijama i organizacijama na nacionalnoj i međunarodnoj razini. U svojoj ulozi aktivno doprinosi smanjenju jaza između akademskog obrazovanja i potreba tržišta rada, povećanju zapošljivosti studenata te stvaranju održive i aktivne alumni mreže.
Predlaže i koordinira razvojem informacijskih platformi kojima se kontinuirano prati ispunjenje ciljeva ureda.
Opis poslova i zadataka radnog mjesta:
- organizira, koordinira i nadzire rad Ureda za razvoj karijera i alumni zajednicu;
- upravlja, nadzire i prati aktivnosti i usluge Ureda za razvoj karijera i alumni zajednicu;
- izrađuje statistička i analitička izvješća iz područja rada Ureda za razvoj karijera i alumni zajednicu;
- sudjeluje u izradi poslovnih procesa;
- osmišljava, inicira i organizira programe, projekte i druge aktivnosti suradnje i dodatnog financiranja;
- obavlja i ostale poslove po nalogu dekana i voditelja Službe za studije i studente.
3. Radno mjesto I. vrste – voditelj ustrojstvene jedinice 4 / Voditelj Ureda za cjeloživotno obrazovanje – 1 izvršitelj na određeno vrijeme do tri godine u punom radnom vremenu uz probni rad od šest mjeseci.
Uvjeti:
- završen sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij,
- znanje engleskoga jezika u govoru i pismu,
- poznavanje rada na računalu,
- najmanje dvije godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima.
1. Opis radnog mjesta
Ured za cjeloživotno obrazovanje je ustrojstvena jedinica u okviru Službe za suradnju u istraživanju i komercijalizaciji. Voditelj Ureda za cjeloživotno obrazovanje na Fakultetu elektrotehnike i računarstva odgovoran je za organizacijsko i operativno vođenje ureda koji identificira i nudi razvoj i provedbu programa cjeloživotnog učenja. Uloga uključuje oblikovanje i implementaciju obrazovnih inicijativa usmjerenih na profesionalni razvoj, dodatnu edukaciju i stjecanje novih kompetencija, u skladu s potrebama tržišta rada i industrije, a u skladu s kompetencijama i znanjima profesora FER-a. Voditelj djeluje kao središnja poveznica između nastavnog osoblja FER-a i vanjskih partnera, pri čemu mu je zadatak osigurati kvalitetu, prepoznatljivost i održivost programa. Ova pozicija od strateške je važnosti jer povezuje znanstveno-istraživački potencijal Fakulteta s potrebama društva i gospodarstva.
2. Ključna zaduženja
Voditelj Ureda za cjeloživotno obrazovanje organizira i koordinira rad ureda, izrađuje portfelj potencijalnih edukacijskih aktivnosti te sudjeluje u planiranju, organizaciji i administrativnoj provedbi programa cjeloživotnog obrazovanja. Posebnu pažnju posvećuje osiguravanju kvalitete programa, mjerenju zadovoljstva polaznika i stalnom unaprjeđenju obrazovne ponude. Aktivno radi na promidžbi i povećanju vidljivosti programa, pri čemu razvija marketinške strategije i osigurava njihovu provedbu.
U unutarnjem djelovanju voditelj poznaje i prepoznaje kompetencije nastavnog osoblja, njihova područja rada, istraživanja i poučavanja te pruža podršku njihovim interesima i inicijativama. Uspostavlja odnos povjerenja s profesorima i istraživačima te djeluje kao jedinstvena kontakt točka za ponudu edukacija FER-a prema ciljnim skupinama (industrija, donositelji politika, agencije, akademske i istraživačke institucije, itd.). Analizira interne kompetencije Fakulteta i povezuje ih s potrebama tržišta rada, čime osigurava relevantnost i konkurentnost obrazovnih programa.
S vanjskim partnerima, voditelj uspostavlja i razvija odnose s korisnicima usluga cjeloživotnog obrazovanja, uključujući poduzeća, institucije i organizacije. Sudjeluje u analizi potreba tržišta, priprema materijale za marketinške aktivnosti, prati provedbu programa te provodi komunikaciju i evaluaciju nakon završetka projekata, osiguravajući ispunjavanje ugovornih obveza. Dodatno, u koordinaciji s Uredom za razvoj karijera i alumni zajednicu, surađuje s alumni zajednicom radi širenja i unaprjeđenja ponude obrazovnih programa te prati trendove i primjere dobre prakse na nacionalnoj i međunarodnoj razini.
Predlaže i koordinira razvojem informacijskih platformi kojima se kontinuirano prate aktivnosti u domeni Ureda.
Voditelj Ureda mora posjedovati razvijene komunikacijske i organizacijske vještine, sposobnost strateškog promišljanja i razumijevanja obrazovnih i poslovnih potreba te visoku razinu pouzdanosti i odgovornosti u radu.
Opis poslova i zadataka radnog mjesta:
- organizira i rukovodi rad Ureda za cjeloživotno obrazovanje;
- izrađuje godišnji plan aktivnosti u suradnji s nadležnim prodekanom;
- sudjeluje u planiranju, organiziranju i provođenju programa cjeloživotnog obrazovanja;
- radi na kontroli kvalitete programa i zadovoljstvu polaznika;
- radi na promidžbi i vidljivosti programa;
- u suradnji s poduzećima analizira tržište rada i potrebe za dodatnim kompetencijama;
- analizira interne kompetencije Fakulteta;
- surađuje s alumni zajednicom u svrhu razvoja cjeloživotnog obrazovanja;
- prati trendove i primjere dobre prakse u području razvoja cjeloživotnog obrazovanja;
- obavlja administrativne i stručne poslove vezane uz aktivnosti cjeloživotnoga obrazovanja;
- obavlja i ostale poslove po nalogu dekana i voditelja Službe za suradnju u istraživanju i komercijalizaciji.
4. Radno mjesto III. vrste – referent / Referent za financijsko-računovodstvene poslove – 1 izvršitelj na određeno vrijeme do godinu dana u punom radnom vremenu uz probni rad od dva mjeseca.
Uvjeti:
- završeno srednjoškolsko obrazovanje u trajanju četiri ili više godina,
- poznavanje rada na računalu,
- najmanje jedna godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima.
Kandidati koji se prijavljuju na natječaj, dužni su uz potpisanu prijavu na natječaj priložiti životopis, dokaz o državljanstvu, potpisanu izjavu – izričiti pristanak da se obavijest o rezultatu natječaja objavi na internetskoj stranici Fakulteta, dokaz o stečenom stupnju obrazovanja i dokaz o dokaz o stručnoj spremi i dokaz o radnom stažu ili iskustvu.
U okviru natječajnog postupka s kandidatima će se provesti psihologijsko testiranje, testiranje znanja i sposobnosti iz djelokruga poslova radnog mjesta, testiranje znanja rada na računalu, a s kandidatima koji se prijavljuju na natječaj za radna mjesta pod točkama 1. do 3. i testiranje znanja engleskog jezika.
Na natječaj se mogu prijaviti osobe oba spola.
Kandidat koji ostvaruje prednost pri zapošljavanju, na temelju posebnih propisa, dužan je u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo te uz prijavu na natječaj priložiti sve dokaze koje posebni propisi određuju za ostvarivanje prava na prednost pri zapošljavanju. Takvi kandidati ostvaruju prednost pri zapošljavanju po predmetnom natječaju u odnosu na ostale kandidate, pod istim uvjetima utvrđenim natječajem, na temelju uredne, potpune i pravovremene prijave na natječaj, pod uvjetom da zadovoljavaju sve uvjete natječaja.
Kandidati koji imaju pravo na prednost pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine broj 121/17, 98/19, 84/21 i 156/23), uz prijavu na javni natječaj dužni su, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i sve potrebne dokaze dostupne na poveznici Ministarstva branitelja: https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages/NG/12%20Prosinac/Zapo%C5%A1ljavanje/popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju.pdf
Nepotpune, nepravodobne i nepotpisane prijave neće se razmatrati.
Prijave s dokumentacijom podnose se neposredno u prijamnu pisarnicu Fakulteta, preporučenom poštom na adresu Fakulteta elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu, Unska 3, 10000 Zagreb ili putem elektroničke pošte na e-mail adresu posao@fer.hr.
Pristupačnost