Na FER-u postoji više zaposlenika s imenom
Modelling, simulation, and resource optimisation of complex development project by fusion of multiple-domain matrix and coloured Petri nets methods
Clustering approach for user location data privacy in telecommunication services
e-Consultation: Automatic system for online consultations
Estimating real world privacy risk scenarios
Agent-based Movement Analysis and Location Prediction in Cellular Networks
AgentTest : A specification language for agent-based system testing
User Privacy Risk Calculator
Internetski protokoli u virtualnim privatnim mrežama
Creating TTCN-3 Test Suite from CPN Specification
Abstract Test Suite Specification for ACL Communicating Agents
Vizualizacija obojene Petrijeve mreže
Učinkovitost mehanizama za osiguranje kvalitete usluge
Kategorizacija dijelova poruke pomoću neuronske mreže
Modeliranje procesa pomoću obojene Petrijeve mreže
Modeliranje transportnih tokova obojenom Petrijevom mrežom
Sustav za razmjenu porukama u stvarnom vremenu
Ugrađivanje senzora za mjerenje parametara okoliša u društvene mreže
Računalna telefonija i autorizacija poziva
Categorization of telecommunication services from regulatory point of view
Integracija i modeliranje procesa pomoću obojene Petrijeve mreže
Modeling of Session Initiation Protocol INVITE Transaction Using Colored Petri Nets
Digitalni sadržaji u računalnoj telefoniji
Pretraživanje po sadržaju u računalnoj telefoniji
Adaptivno upravljanje lokacijskom informacijom za telekomunikacijske usluge s dodanom vrijednosti
Integracija računala i telefonije u kontaktnim centrima distribuiranih poslovnih okruženja
Softverska arhitektura za telekomunikacijske usluge s dodanom vrijednosti
60 godina Zavoda za telekomunikacije
Višeagentska arhitektura za samoadaptivno mrežno usmjeravanje
User Movement Prediction Based on Traffic Topology for Value Added Services
Pokretanje i nadgledanje internetskog telefonskog poziva podržano Web uslugom
Integracija elektroničke pošte i telefonskog poziva
Prijenos govorne informacije privitkom elektroničke pošte
Nadgledanje podataka o pozivima i uslugama
Describing Layered Communication Architecture in SDL Markup Language
Towards SDL Markup Language
Modeliranje i simulacija zaštitnih funkcija za telekomunikacijske transportne mreže
Data base support for call and service control
An agent-based model for the adaptation of processing efficiency for prioritized traffic
An agent-based model for the adaptation of processing efficiency for prioritized traffic
Sustavi naplate za uslugu telefonije u paketski komutiranim mrežama
Funkcijska usluga poziv na čekanju
Upravljanje uslugom digitalnog sadržaja temeljeno na formi slobodnog teksta
Usluga u paketskom segmentu poslovne mreže
Poslovno komuniciranje porukama
Petri net-based simulation and analysis of the software development process
Prebacivanje poziva na aplikacijskom sučelju
Telekomunikacije - tehnologija i tržište
Location Name Extraction for User Created Digital Content Services
Agent-based Connection Control for Digital Content Service
Dinamička dodjela kanala u sustavu sa inteligentnim agentima
Predicting User Movement for Advanced Location-aware Services
Load Protection Model based on Intelligent Agent Regulation
Programska implementacija pravnog segmenta poslovnog procesa
The Effect of Alteration in Service Environments with Distributed Intelligent Agents
The Intelligent Agent-Based Control of Service Processing Capacity
Proceedings of the 7th International Conference on Telecommunications - ConTEL2003 Volume 1 of 2
Proceedings of the 7th International Conference on Telecommunications - ConTEL2003 Volume 2 of 2
Proceedings of the 7th International Conference on Telecommunications - ConTEL2003
Traffic-Dependent Routing Based on Self-adaptation
Optimizacija usluge primjenom samoadaptivnog modela
Service optimization by self-adaptation in the origination and termination part
Process Measuring and Monitoring in Multi-Process Industry Using Petri Nets
Communication Service Optimization by Self-tranined and Distributed Agent Pools
Automatski odabir utemeljen na nadgledanju aktivnosti usmjeritelja
A method of service optimization by self-trained path selection
Self-trained agents optimize communication service by intelligent selection
Automatska distribucija poziva samoadaptacijom
Intelligent Call Transfer Based on Reinforcement Learning
Posebnosti prometa u distribuiranom poslovnom komutacijskom sustavu
How the Internal State Subnetwork Works
Unsuccessful Calls in PBX - Human Factor Considerations
Diagnosis for unsuccessful local calls in PBX
Promet u distribuiranom poslovnom komutacijskom sustavu
Prilog povećanju kakvoće usluge u distribuiranom poslovnom komutacijskom sustavu
Quality of Service and Call Completition in Local Traffic of PBX
Teorija informacije - Laboratorijske vježbe
Reccurent Neural Network for Phoneme Detection in Isolated Words
"No-Answer" in Local Communications - Why ?
Lokalne mreže i umrežavanje
Toward a speech recognition system for ISDN
Workstation as an Intelkligent LAN-PBX Interface
Analiza nekih svojstava neuralne mreže
PBX-LAN Based Local Communication System
Tok podataka u komutacijskom programskom sistemu za obradu poziva
Nastava
Sveučilišni preddiplomski
- Komunikacijske mreže (Nositelj)
- Komunikacijske mreže (Nositelj)
- Projekt iz programske potpore (Predavanja)
- Projekt iz programske potpore (Predavanja)
- Projekt R (Predavanja)
- Završni rad (Predavanja)
- Završni rad (Predavanja)
- Završni rad (Predavanja)
- Završni rad (Predavanja)
Sveučilišni diplomski
- Automati sa svojstvom učenja (Nositelj)
- Komunikacijski protokoli (Nositelj)
- Diplomski projekt (Predavanja)
- Diplomski projekt (Predavanja)
- Diplomski rad (Predavanja)
- Diplomski rad (Predavanja)
- Projekt (Predavanja)
- Seminar 1 (Predavanja)
- Seminar 2 (Predavanja)
Poslijediplomski doktorski
- Metode i modeli teorije automata (Nositelj)
- Petrijeve mreže i distribuirani sustavi (Nositelj)
Kompetencije
-
Communications technology
Communication switching Communication systems Communication networks Switching systems -
Computational and artificial intelligence
Cooperative systems Knowledge based systems Learning systems Neural networks -
Professional communication
Collaborative tools Collaborative software