Na FER-u postoji više zaposlenika s imenom
Modelling, simulation, and resource optimisation of complex development project by fusion of multiple-domain matrix and coloured Petri nets methods
Clustering approach for user location data privacy in telecommunication services
Estimating real world privacy risk scenarios
e-Consultation: Automatic system for online consultations
Agent-based Movement Analysis and Location Prediction in Cellular Networks
AgentTest : A specification language for agent-based system testing
User Privacy Risk Calculator
Vizualizacija obojene Petrijeve mreže
Kategorizacija dijelova poruke pomoću neuronske mreže
Učinkovitost mehanizama za osiguranje kvalitete usluge
Creating TTCN-3 Test Suite from CPN Specification
Abstract Test Suite Specification for ACL Communicating Agents
Internetski protokoli u virtualnim privatnim mrežama
Integracija i modeliranje procesa pomoću obojene Petrijeve mreže
Modeliranje procesa pomoću obojene Petrijeve mreže
Categorization of telecommunication services from regulatory point of view
Modeling of Session Initiation Protocol INVITE Transaction Using Colored Petri Nets
Računalna telefonija i autorizacija poziva
Ugrađivanje senzora za mjerenje parametara okoliša u društvene mreže
Sustav za razmjenu porukama u stvarnom vremenu
Pretraživanje po sadržaju u računalnoj telefoniji
Digitalni sadržaji u računalnoj telefoniji
Modeliranje transportnih tokova obojenom Petrijevom mrežom
User Movement Prediction Based on Traffic Topology for Value Added Services
Adaptivno upravljanje lokacijskom informacijom za telekomunikacijske usluge s dodanom vrijednosti
Integracija računala i telefonije u kontaktnim centrima distribuiranih poslovnih okruženja
Višeagentska arhitektura za samoadaptivno mrežno usmjeravanje
Softverska arhitektura za telekomunikacijske usluge s dodanom vrijednosti
60 godina Zavoda za telekomunikacije
Data base support for call and service control
Modeliranje i simulacija zaštitnih funkcija za telekomunikacijske transportne mreže
Integracija elektroničke pošte i telefonskog poziva
Pokretanje i nadgledanje internetskog telefonskog poziva podržano Web uslugom
Nadgledanje podataka o pozivima i uslugama
Prijenos govorne informacije privitkom elektroničke pošte
Towards SDL Markup Language
Describing Layered Communication Architecture in SDL Markup Language
An agent-based model for the adaptation of processing efficiency for prioritized traffic
An agent-based model for the adaptation of processing efficiency for prioritized traffic
Petri net-based simulation and analysis of the software development process
Funkcijska usluga poziv na čekanju
Upravljanje uslugom digitalnog sadržaja temeljeno na formi slobodnog teksta
Sustavi naplate za uslugu telefonije u paketski komutiranim mrežama
Prebacivanje poziva na aplikacijskom sučelju
Poslovno komuniciranje porukama
Usluga u paketskom segmentu poslovne mreže
Agent-based Connection Control for Digital Content Service
Dinamička dodjela kanala u sustavu sa inteligentnim agentima
Telekomunikacije - tehnologija i tržište
Location Name Extraction for User Created Digital Content Services
Predicting User Movement for Advanced Location-aware Services
Load Protection Model based on Intelligent Agent Regulation
The Effect of Alteration in Service Environments with Distributed Intelligent Agents
Programska implementacija pravnog segmenta poslovnog procesa
Proceedings of the 7th International Conference on Telecommunications - ConTEL2003
The Intelligent Agent-Based Control of Service Processing Capacity
Proceedings of the 7th International Conference on Telecommunications - ConTEL2003 Volume 2 of 2
Proceedings of the 7th International Conference on Telecommunications - ConTEL2003 Volume 1 of 2
Optimizacija usluge primjenom samoadaptivnog modela
Service optimization by self-adaptation in the origination and termination part
Traffic-Dependent Routing Based on Self-adaptation
Process Measuring and Monitoring in Multi-Process Industry Using Petri Nets
A method of service optimization by self-trained path selection
Communication Service Optimization by Self-tranined and Distributed Agent Pools
Automatski odabir utemeljen na nadgledanju aktivnosti usmjeritelja
Automatska distribucija poziva samoadaptacijom
Intelligent Call Transfer Based on Reinforcement Learning
Self-trained agents optimize communication service by intelligent selection
How the Internal State Subnetwork Works
Posebnosti prometa u distribuiranom poslovnom komutacijskom sustavu
Unsuccessful Calls in PBX - Human Factor Considerations
Promet u distribuiranom poslovnom komutacijskom sustavu
Diagnosis for unsuccessful local calls in PBX
Prilog povećanju kakvoće usluge u distribuiranom poslovnom komutacijskom sustavu
Quality of Service and Call Completition in Local Traffic of PBX
Teorija informacije - Laboratorijske vježbe
Reccurent Neural Network for Phoneme Detection in Isolated Words
Lokalne mreže i umrežavanje
"No-Answer" in Local Communications - Why ?
Toward a speech recognition system for ISDN
Analiza nekih svojstava neuralne mreže
Workstation as an Intelkligent LAN-PBX Interface
PBX-LAN Based Local Communication System
Tok podataka u komutacijskom programskom sistemu za obradu poziva
Nastava
Sveučilišni preddiplomski
- Komunikacijske mreže (Nositelj)
- Komunikacijske mreže (Nositelj)
- Projekt iz programske potpore (Predavanja)
- Projekt iz programske potpore (Predavanja)
- Projekt R (Predavanja)
- Završni rad (Predavanja)
- Završni rad (Predavanja)
- Završni rad (Predavanja)
- Završni rad (Predavanja)
Sveučilišni diplomski
- Automati sa svojstvom učenja (Nositelj)
- Komunikacijski protokoli (Nositelj)
- Diplomski projekt (Predavanja)
- Diplomski projekt (Predavanja)
- Diplomski rad (Predavanja)
- Diplomski rad (Predavanja)
- Projekt (Predavanja)
- Seminar 1 (Predavanja)
- Seminar 2 (Predavanja)
Poslijediplomski doktorski
- Metode i modeli teorije automata (Nositelj)
- Petrijeve mreže i distribuirani sustavi (Nositelj)
Kompetencije
-
Communications technology
Communication switching Communication systems Communication networks Switching systems -
Computational and artificial intelligence
Cooperative systems Knowledge based systems Learning systems Neural networks -
Professional communication
Collaborative tools Collaborative software