Projekt

Svrha timskog projekta jest stjecanja novog znanja iz područja digitalne obrade i analize slike te pružanje mogućnosti za stjecanje dodatnog iskustva u istraživanju, u pisanju tehničkih izvještaja, i u prezentaciji rezultata rada.

Rad na projektu se okvirno sastoji od sljedećeg: Prvi korak jest stvaranje projektnih timova. Zatim studenti u konzultaciji s nastavnicima odabiru temu projekta te pripremaju kratki projektni sažetak. Zatim studenti rade na projektu tijekom semestra. Naposlijetku, po završetku projekta svaki tim predaje završni izvještaj i predstavlja ostvarene rezultate.

Sadržaj

  1. Rokovi
  2. Projektni timovi
  3. Moguće projektne teme
  4. Stvaranje timova
  5. Projektni sažetak
  6. Završni izvještaj

Rokovi

Planirani rokovi za projektne aktivnosti su:

  • Stvaranje projektnih timova: 13. ožujak 2024.
  • Predaja projektnog sažetka: 20. ožujak 2024.
  • Prve konzultacije s nastavnikom: 19. travnja 2024.
  • Predaja završnog izvještaja: 3. lipnja 2024.

Molimo sve studente da se pretplate na obavijest jer će odgovarajuća obavijest uvijek biti objavljena kada se bliži pojedini rok i ako se rok produljuje. Također napominjemo da neopravdano prekoračenje navedenih rokova može donijeti negativne bodove (osim u posebno opravdanim slučajevima).

Popis projektnih timova

Popis projektnih timova se nalazi na engleskoj stranici, vidi https://www.fer.unizg.hr/en/course/dipaa/project#teams.

Moguće projektne teme

Radi olakšavanja odabira projektnih tema predlažemo moguće projektne teme dostupne na podstranici Materijali : https://www.fer.unizg.hr/predmet/doas/materijali#%23!p_rep_145854!_-204153

 

Stvaranje timova

Na početku semestra svi studenti koji su upisali predmet se moraju grupirati u projektne timove koji imaju od četiri do šest članova.

Nakon formiranja tima članovi projektnog tima moraju odabrati voditelja tima.

Odabrani voditelj tima zatim mora obavijestiti nastavnike o stvorenom projektnom timu e-poštom (detaljnije upute bit će objavljene u obavijestima na stranicama predmeta).

Projektni sažetak

Nakon odabira projektne teme svaki tim priprema kratki projektni sažetak.

Kratki projektni sažetak mora sadržavati:

  1. naziv projekta,
  2. temu i kratki sažetak duljine između 100 i 200 riječi,
  3. razradu projekta u zadatke (Što treba biti napravljeno?),
  4. ishode projekta (Što je krajnji proizvod?),
  5. ovkirne zadatke članova tima i vremenski plan rada.

Pripremljeni projektni sažetak voditelj tima predaje nastavnicima e-poštom (detaljnije upute bit će objavljene u obavijestima na stranicama predmeta).

Završni izvještaj

Na kraju semestra svaki studentski tim mora predati završni izvještaj o projektu.

Završni izvještaj o projektu se sastoji od:

  1. pisanog tehničkog izvještaja (u PDF formatu);
  2. napisanog izvornog programskog koda i podataka (u obliku jedne ZIP arhive); i
  3. predstavljanja rezultata projekata.

Svi navedeni elementi konačnog izvještaja se boduju.

Detaljnije upute o postupku predaje i o predstavljanju rezultata će biti objavljene u obavijesti na stranicma predmeta.

Pisani tehnički izvještaj

Pisani tehnički izvještaj predaje se kao PDF dokument.

Izvještaj mora biti oblikovan skuladno IEEE-ovom dvostupčanom konferencijskom predlošku.

IEEE-ov dvostupčani konferencijski predložak je dostupan na https://www.ieee.org/conferences_events/conferences/publishing/templates.html.

Preporučamo vam da tehnički izvještaj redom sadrži sljedeće elemente:

  1. kratki uvod koji uključuje opis problema i motivaciju;
  2. pregled postojećih pristupa rješavanju odabranog problema, odnosno kratki pregled literature;
  3. opis rješenja problema ostvarenog od strane projektnog tima;
  4. opis eksperimentalnih rezultata;
  5. diskusija koja uspoređuje vaše rezultate s rezultatima prethodnih radova iz literature (ako postoje);
  6. zaključak; i
  7. popis literature.

Također vam preporučamo da ne pretrpavate vaš tehnički izvještaj s programskim kodom jer istog predajete zasebno.

Izvorni kod i podaci

Napisani izvorni programski kod i podatke predajete u obliku jedne ZIP arhive. Molimo vas da u arhivu uključite ProcitajMe.txt datoteku koja ukratko opisuje njen sadržaj. Također napominjemo da ako koristite javno dostupne skupove podataka onda iste nije potrebno predavati već je dovoljno u ProcitajMe.txt datoteci navesti URL izvora podatka.

Predstavljanje rezultata projekta

Na kraju semestra svaki projekti tim će predstaviti ostvarene rezultate projekta. Predstavljanje rezultata se izvodi uz pomoć školske ploče, računala i projektora. Predstavljanje rezultata će se održati u terminima redovnih predavanja i auditornih vježbu u tjednu (tjednima) neposredno prije završnih ispita.

Prisustovanje je obvezno, odnosno svi upisani studenti moraju biti prisutni tijekom predstavljanja rezultata projekata.

Ukupno vrijeme koje će biti na raspolaganju pojedinom timu za predstavljanje zajedno s ostalim tehničkim detaljima bit će dogovoreni u tjednu prije predstavljanja projekta te će biti objavljeni u obavijestima na stranicama predmeta.